Bříško do plavek

22. května 2010 v 13:41 | Kristýna |  Hubnutí

Chtěla bys bříško pěkně zpevněné, bez přebytečných tuků? V tomto článku se dozvíš, jaká je cesta. Samozřejmě tím že nebudeš jíst se to nespraví. A samotným cvičením také ne. Důležitá je menší postupná úprava jídelníčku a pravidelné cvičení.


Nemusím, CHCI!
Důležité je si uvědomit proč to děláš. Jestli je to proto, že ti to někdo řekl, že s tím MUSÍŠ něco dělat, je to špatně! Musíš CHTÍT sama od sebe, vklidu, nestresovat se, a hlavně se nevážit a neměřit každý den! největší blbost je si říct "MUSÍM to zhubnout!". Zapamatuj si: Ty nemusíš, ty chceš ;). Když se do toho pohrneš moc rychle, moc dlouho ti to nevydrží.

Jídelníček
Nedělej žádné radikální změny! Jen omez sladkosti a tučné věci. Ale nezapomeň, že pokud ze svého jídelníčku něco vyškrtneš, musíš to nahradit! Například čokoládovou tyčinku vyměň za banán nebo jablko, bílé pečivo za celozrné, atd.. Jez pravidelně, 5× denně po menších porcích. Když si počítáš energetickou hodnotu, měla bys sníst za den přibližně okolo 5000kJ. aždopádně neměla bys jít moc pod 4000kJ. Také je dobré vědět, že když sladké, tak ráno. Dopoledne se zkrátka jí cukry (ovoce, sladkosti, atd..) a odpoledne a večer bys měla jíst zeleninu. Poslední jídlo by mělo být 2-3 hodiny před spánkem, takže si uvědom, kdy chodíš spát. U každého nemusí platit že poslední jídlo má být v 6 hodin.

Cvičení
  • sed-leh - ten určitě znáš. Ale děláš ho správně? Lehni si na záda, kolena pokrč (čím víc pokrčíš, tím je cvik náročnější) a ruce překřiž na hrudníku. Když je dáš za krk, máš tendenci se nahoru vytahovat právě krkem a můžeš si způsobit potíže s krčním svalstvem. Nahoru se zvedej obratel po obratli a pomalu, nikam nespěchej. Také bys měla správně dýchat. Vždy při zvědání vydechuj, při návratu na podložku se nedechni. Cvik opakuj zezačátku 2× po 5 cvicích, až budeš cítit, že zvládneš víc, cvič 2× po 10 cvicích a nakonec to můžeš dotáhnout až na 3× po 15 cvicích.
  • šikmé břišní svalstvo - lehni si na záda, nohy zvedni a pokrč do pravého úhlu, ruce upaž. Přetáčej nohy ze strany na stranu, ale nepokládej kolena na zem. Lopatky musí být stále na zemi, hlava rovně. Pro zvýšení obtížnosti cviku nohy natáhni.
Břišní svaly

Tipy
  • napínej svaly všude! - I když jen sedíš u televize, nebo ležíš v posteli, můžeš procvičit svalstvo. Jednoduše zatni, vydrž 1 vteřinu a pak povol svaly na břichu. Můžeš praktikovat i se zadečkem nebo se stehnama.
  • trápí tě nuda? Pokud ano, a máš skolny se při nudě přejídat, radši se napij vody nebo čaje. Když budeš pravidelně pít, třeba každou půlhodinu sklenici vody nebo čaje, budeš mít pocit, že máš ještě plné břicho z předchozího jídla ;)
  • cíle a odměny! - je důležité stanovit si nějaký cíl. Ale ne hned nereálný! třeba že zhubneš za týden 10 kilo je prostě nemožné. Hlavně se nepřeměřuj každý den, když už tak jednou do týdne. A důležité jsou i odměny. Za každý centimetr míň si kup nějakou drobnost, bude tě to motivovat a budeš se těšit z toho, ž už jsi něco zvládla.
  • měj v tom přehled! - pořiď si nějaký deníček, kam si budeš zapisovat své cíle, pokroky, co jsi snědla a jak ses pohybovala. Můžeš si i lepit obrázky oblečení, do kterého bys ráda zhubla, nebo obrázky celebrit, či holek, co mají tvou vysněnou postavu. Budeš tak mít přehled, co vlastně děláš.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Jungle°Baby Jungle°Baby | Web | 22. května 2010 v 16:45 | Reagovat

super blog!! sem budu chodit!! =o)

2 Jungle°Baby Jungle°Baby | Web | 22. května 2010 v 16:50 | Reagovat

jo!! přidej budu ráda!! =o)

3 kanouur:-p kanouur:-p | Web | 22. května 2010 v 16:52 | Reagovat

ahoj umě je přihláška do SONB přihlaš se prosím

4 - monika - - monika - | Web | 22. května 2010 v 16:55 | Reagovat

díky

5 Ginny Ginny | Web | 22. května 2010 v 18:23 | Reagovat

moc pěkný blog. Tyhle rady zaručeně fungujou ( aspoň mě) a líbí se mi, že tu nemáš napsáno NEŽRAT!!!! jako jinde ...:-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.